Deleted Daily Mail Online Article: “US Backed Plan for Chemical Weapon Attack in Syria to Be Blamed on Assad”

This is actually true and this is not the first time we have heard this. The US government and even Obama planned a fake chemical weapons attack in Syria for years now.

We have a voice recording of John Kerry discussing an upcoming false flag chemical weapons attack on Syria in January 2013. Kerry is badgering the Turks to go ahead with their false flag and asking what is taking them so long. Members of Turkish Parliament later released evidence that Turkish intelligence had worked together with Al Qaeda to do the first false flag attack, the fake chemical weapons attack in Ghouta in July 2013.

Nothing about this attack made sense. It occurred on the very day when UN inspectors arrived in Damascus to review reports that the US-backed Al Qaeda and other rebels used chemical weapons. Assad waits until a UN team summoned by Assad to investigate chemical weapons attacks by rebels, and then he does his own chemical weapons attack? Give it up! Furthermore, that attack occurred on the exact one year anniversary of the date when Obama drew his line in the sand and said that if Assad used chemical weapons, we would invade and regime change him. So Assad waits until the one year anniversary of a threat by the US to invade and topple the regime if they use chemical weapons, and on that very date, he uses chemical weapons! Give it up!

Furthermore, UN investigators concluded that there was no evidence that Assad launched a chemical weapons attack in Ghouta in July 2013.

Obama was set to go to war with Syria to topple the regime when British intelligence found that the Sarin used in the Ghouta attack did not match Assad’s stockpiles. Instead it was bathtub Sarin with the exact signature of a batch of bathtub Sarin that had been seized from Al Qaeda operatives in Turkey earlier.

The MI5 conclusion was that Assad did not launch a chemical weapons attack in Ghouta. This information was then relayed to the CIA. Soon before Obama was to give a speech announcing attack on Syria, the head of the CIA informed Obama that the CIA had concluded based on British intelligence that Assad had not launched a chemical weapons attack in Ghouta in 2013. This is the real reason why Obama did not launch his attack on Syria after the fake Ghouta attack.

As we can see now, the CIA has concluded that the Assad did not launch chemical weapons in Ghouta in 2013 and he did not launch them in the most recent case in Hama either.

So it looks like the (((entire US media))) and much of the Western media is flat out lying about both of these fake chemical weapons attacks.

There have been many Sarin and Chlorine gas attacks in this war, all of which have been blamed on Assad. However, my investigation revealed that all of the ones I looked at so far were cases where the rebels used chemical weapons and then blamed Assad for it. This whole nutty Syrian war has been one endless false flag from start to finish.

This article was first published by GR in June 2013,  the author is the Truthnewsinternational blog site.

In January 29, 2013, Britain’s most popular daily newspaper, in its online version Dailymail.co.uk published an article titled:

U.S. ‘Backed Plan to Launch Chemical Weapon Attack on Syria and Blame it on Assad’s Regime’

A few days later they pulled the article.

What the reason was for the deletion remains unclear. The article was published at this URL:

http://dailymail.co.uk/news/article-2270219/U-S-planned-launch-chemical-weapon-attack-Syria-blame-Assad.html

There exists a cached version of the article which can be found here:

http://web.archive.org/web/20130129213824/http://www.dailymail.co.uk/news/article-2270219/U-S-planned-launch-chemical-weapon-attack-Syria-blame-Assad.html

See scan of complete deleted article below

syria, emails, Daily Mail, deleted article

One day later, on January 30, a moderated news board thread was created, which is still online, at Mail Online about that article. Thread: Syrian WMD False Flag – Are False Flags a Way of Life Now?

In their initial article Mail Online refers to an Infowars.com article (dated January 28, 2013), that’s where they probably found the information on the leaked e-mail and other documents.

CapitalBay  (who published the wrong areal pictures of the school in Sandy Hook), Mail Online, Infowars, Yahoo News India, News Track India, Whale.to, Philippine Times, Uganda News, LiveLeak, Truth Media TV and others all claim in their mirrored articles that the alleged e-mail from Britam’s David Goulding to Philip Doughty was dated December 25, 2012.

However, at Neftegaz.ru (translated with Google) there also exists another version of the alleged e-mail. There the e-mail is dated December 24, 2012.

Whether the content of the alleged e-mail is correct, that’s open for debate. Fact is that PressTV has an article online which supports the claims in the alleged e-mail. And RT‘s article from last year (June 10, 2012) still claims that “Syrian rebels aim to use chemical weapons,” to then blame Assad for it. Those weapons came from Libya, according to RT. This begs the question: Did Christopher Stevens know about those weapons when he died in the CIA villa in Benghazi last year?

But why was the article pulled by Mail Online?

Why do there exist at least two versions of the same alleged e-mail?

And what about Britam admitting that they were hacked, according to Ruvr.co.uk (The Voice of Russia)?

But there’s also this, according to Mail Online it was a Malaysian hacker who got to the alleged e-mail(s), while Infowars claims that the e-mail was “obtained by a hacker in Germany.”

Either way, whoever initiated the Britam email escapade did a good job at fooling both mainstream and alternative news outlets because it’s a real mess and few know what really happened and why.

Yet it’s ironic that Mail Online did not delete their other article where they wrote about the UN’s Carla Del Ponte who claims that Syrian rebels are responsible for “sarin gas attacks, which had been blamed on Assad’s troops.” The same rebels who now receive resources from the EU and the U.S., since the EU is buying oil from those “rebels” and the US is arming them for a proxy war as the Washington Post describes it.

Earlier it was reported that (((Israel))) had granted oil exploration rights inside Syria, in the occupied (((Golan Heights))), to Genie Energy who’s shareholders include (((Rupert Murdoch))) and (((Lord Jacob Rothschild))).

See here.

Leave a comment

Filed under Britain, Democrats, Europe, Geopolitics, Government, Israel, Journalism, Libya, Middle East, North Africa, Obama, Politics, Regional, Syria, Turkey, US Politics

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s